Néhány mondat magamról

2014.09.17. 17:18

Sokszor hajlamosak vagyunk azt hinni, Mezőcsáton mindenki ismer mindenkit, így valószínűleg bennünket is ismer mindenki – de én úgy gondolom, ennél azért nagyobb városban élünk. Bárkinek is van igaza, illik bemutatkoznom, hiszen bizalmat kérek a választóktól, így talán ez az első, amivel tartozom nekik.

handshake-business-blobs-1E-300x261.jpg

Szopkó Tibor vagyok, 32 éve, születésemtől Mezőcsáton élek. Általános-, majd középiskolai tanulmányaimat is itt folytattam, aztán később üzleti kommunikációból szereztem diplomát. A felnőttként is tovább végzett képzések mellett jelenleg is egyetemi tanulmányokat folytatok, az MSc oklevelemet vezetés és szervezésből fogom megszerezni. A közgazdaságtan mellett szívesen és sokat foglalkozom szociológiai és pszichológiai kérdésekkel is.

Civilben immáron hatodik éve egy miskolci, a szektorában piacvezető vállalatcsoportnál dolgozom. Jelenleg projektmenedzserként speciális ingatlanfejlesztési beruházásokkal foglalkozom, jellemzően a megújuló energiaforrások és a nyersanyag-hasznosítás területén. Az üzleti életben megszerzett tapasztalataim és az ott megismert munkakultúra rendkívül hasznosnak bizonyultak az önkormányzati munkámban is, hiszen sokszor tudtam rájuk támaszkodni, építeni.

Hiszek abban, hogy egy Mezőcsát méretű és adottságú településen a civil szférának van a legmeghatározóbb jövőépítő szerepe, ezért több helyi társadalmi szervezet munkájában is részt veszek. Aktív tagja vagyok a Mezőcsáti Polgárőr Egyesületnek, itt önkéntes munkámmal a város közbiztonságát szolgálom, a Nyitnikék Alapítvány kuratóriumának tagjaként pedig a mezőcsáti óvodások érdekében tevékenykedem. A legbüszkébb viszont arra vagyok, hogy a családom örökségét, felmenőim immár több évszázados hagyományait megőrizve vezetőként is részt vehetek a mezőcsáti református gyülekezet életében, jelenleg ugyanis presbiterként szolgálom az egyházközséget.

19 évesen kezdtem aktívan érdeklődni a közügyek iránt, s bár azóta számos országos és megyei politikai tisztséget vállaltam, szívügyemnek mindig a helyi politikát tartottam. Ezért alázattal és büszkeséggel tölt el, hogy a választók bizalmából 2002-től, 20 esztendős koromtól önkormányzati képviselőként szolgálhatom szülővárosom közösségét. Immár harmadik ciklusban lehetek képviselő-testületi bizottság vezetője, jelenleg az Ügyrendi Bizottság elnökeként, valamint a Pénzügyi Bizottság tagjaként dolgozom.

Remélem, nem tűnik elbizakodottnak, ha elárulom, sokan a városvezetés egyik meghatározó tagjának tartanak! Ezt talán azzal érhettem el, hogy szorgalmasan, alaposan és felelősen, mindig a legjobb tudásom szerint igyekszem elvégezni a munkám. Soha nem hagyom magam befolyásolni a döntéseimben és rendkívül elkötelezett vagyok a képviselői hivatásomban - én így próbálom meghálálni a választók bizalmát. Tiszta szívvel, tiszta kézzel és tiszta fejjel igyekszem ellátni ezt a szolgálatot. Természetesen a sok sikeres ügy mellett az elmúlt években számtalan kisebb-nagyobb kudarc is ért a helyi politikai pályámon – viszont mindig arra törekedtem, hogy ezeket a helyükön kezeljem. Hogy ennek ellenére megmaradt-e az odaadásom, az elhivatottságom és tenni akarásom? A válasz egyértelmű, hiszen most is itt állok a startvonalnál… :-)

Hiszen végtére is – I love Mezőcsát.

A bejegyzés trackback címe:

https://szopkotibor.blog.hu/api/trackback/id/tr896706649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása